HemmaXC/spruta

Idag var jag hemma jag hadde så ont i huvet(jag tror jag hadde ipren) så jag knapt kunde tänka. Men i morgon måste jag gå till skolan för att vi ska ta bejcon förkylnings spruta/svininfläns sprutaXC. I vanliga fall så är jag inte rädd för sprutor men min dumma syrra har skrämt upp mig hon tog den i måndags. jag är läsen för att jag inte blogga men jag har så många jävla läxor!!!XC Föresten som ni kanske har märkt så har jag inte lagt in så monga blilder eller bytt design. Men bea låvade att hjälpa mig med det men nu hinner jag inte mer GOD NATT !!!


Kommentarer
Postat av: hemligt ps i din klass :D :)

vad bra att du bloggar mer :D

2009-11-13 @ 17:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0